fredag den 18. januar 2013

Mit styrketræningsprogram

Som jeg tidligere har afsløret, har jeg nu fået lagt mit personlige styrketræningsprogram. Her er det så:
Det giver nok mest mening hvis du har læst det jeg har skrevet om styrketræning først :)

Skulder, ryg og arme:
Chest incline (skulder og bryst, bredt håndtag).                   2x20 - 15 kg.
Chest incline (skulder og bryst, smalt håndtag):                    2x20 - 10 kg.
Sholder press (skulder):                                                    3x20 - 10 kg.

Pulldown (arme og ryg):                                                    3x20 - 30 kg.
Pulley (arme og ryg):                                                         3x12 - 15 kg.
Low row (ryg, nakke og bag skulder - fri vægtsmaskine):   3x12 - 0 kg.

Triceps wire (triceps):                                                       3x12 - 5 kg.
Triceps fri håndvægt:                                                         3x20 hver arm - 3 kg.
Hammercurl Biceps fri håndvægt:                                      3x20 hver arm - 3 kg.


Ben og mave:
Leg press (klassisk benpres):      3x12 - 54,5 kg.
Leg Curl (baglår):                       3x20 - 22,7 kg.
Abdutor (baglår og mås):           3x20 -27,3 kg.
Adductor (inderlår og mås):       3x20 - 27,3 kg.

Mavebøjning med benene i 90graders vinkel     3x12
Mavebøjning - nedre (flyvende ben)                 3x12
Hip thrust                                                         3x12
Planke                                                             3x 30 sek.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar